MegaQuiz – za trudny?

21 Marzec 2009

Postanowiłem zerknąć dziś na wyniki MegaQuizu – „Co ty wiesz o Windows 7?„, który jakiś czas temu dla was przygotowałem. Zadziwiające, ale nikt nie pobił dotychczas mojego wyniku :-) Davvidian – z liczbą punktów 31 – to właśnie ja. Zastanawiacie się pewnie dlaczego nie uzyskałem maksymalnego wyniku?! Dobra, zdradzę wam ;-)

Oczywiście nie brałem udziału w quizie tylko po to, aby ustawić wam odpowiednio wysoką poprzeczkę. Po prostu, zanim daliśmy wam dostęp, testowałem czy wszystko działa poprawnie. Okazało się, że w jednym pytaniu była źle ustawiona prawidłowa odpowiedź w bazie danych – oczywiście zaraz to poprawiliśmy :-) …a ja pozostałem z wynikiem zaledwie 31 punktów.

Przeglądając wyniki tak się zastanawiam teraz czy quiz nie jest zbyt trudny. Może mi powiecie, które z pytań sprawiło wam najwięcej problemów?

Dodatkowo chciałbym, przy okazji, pogratulować wytrwałości Piotrowi572, który rozwiązywał quiz ponad… 20 godzin! :-)

Skomentuj

