ALLPlayer 4.0 na horyzoncie

3 Kwiecień 2009

Jak wiecie (lub też nie), twórcy ALLPlayera pracują ostro nad czwartą odsłoną odtwarzacza. Mi udało zdobyć się wersję beta tego programu (podziękowania dla Maćka z teamu ALLPlayera ;-) ) i powiem wam, że pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne.

O tym co nowego planują zaimplementować twórcy, możecie poczytać sobie na ich oficjalnym blogu. Mnie natomiast bardziej interesuje aspekt użyteczności odtwarzacza. Build, który dorwałem (zapomnijcie o tym, że wam udostępnię – Maciej by mnie ubił) nosi oznaczenie 4.0.6.5 i co ciekawe, zaraz po pierwszym uruchomieniu, otrzymałem komunikat o dostępności nowej wersji – nr 3.7.coś tam! :-) Hehe, ciekawe. Oczywiście olałem sprawę i włączyłem sobie film, aby zobaczyć, jak nowy ALLPlayer sprawuje się w zadaniach, do których został stworzony. Skorzystałem z trybu High Definition Mode, który znacznie poprawia jakość materiałów wideo – naprawdę! Wrażenia super.

ALLPlayer 4.0 beta - zapowiada się naprawdę ciekawy produkt

Programik działa bardzo fajnie :-) Szybko się uruchamia i nie muli filmów RMVB, z czym spora liczba odtwarzaczy ma często problemy. No ale ok. Bo zaraz mi się tu recenzja zrobi. Premiera już wkrótce (nie powiem kiedy, choć wiem :-)) i tylko dodam jeszcze, że jest na co czekać.

Oświadczam jeszcze wszem i wobec, że więcej poczytać będziecie mogli sobie w kolejnym numerze PC Worlda (czerwcowym chyba).

Odpowiedzi: 6 to “ALLPlayer 4.0 na horyzoncie”

  1. Slashdub said

    Nie wiem co widzicie w tym Allplayer. Dla mnie numerem jeden jest i bedzie SubEdit. Widzialem raz u kumpla ten programik i jakos mnie nie zachwycil.
    Pierwsze – interfejs, drugie – cale to rozplanowanie opcji, trzecie – OSD jakos do kitu zrobione.
    No ale najwazniejsze, to jak mozna ogladac film w rmvb ??
    Zastosowanie High Definition Mode chyba jest tylko widoczne przy tych mniernych jakosciowo filmikach.
    Jakos nie wyobrazam sobie poprawienia jakosci filmu dobrze zrobionego w avi czy nawet w matrosce.

  2. 123 said

    pff, zaden allplayer ani nawet subedit… klasyczny Media Player Classic jest najlepszy ;] obsluzy wszystko, a sam jest bardzo prosty i o to chodzi, a odpala najszybciej ze wszystkich playerow… nastepny w kolejnosci jest vlc media player. Pozdro.

  3. Dawka said

    Kurczę, a ja nadal wierny jestem BestPlayerowi… ;-)

  4. k.winnicki said

    @Dawka – to naprawdę miłe:)

  5. zbooj said

    Nie no, juz sobie tak nie cukrujcie.
    Zaraz napisze do autora playera, ktorego uzywam o mojej wiernosci do jego programu…

    Cale to slodzenie mozna okreslic jako sytuacje, w ktorej dwoch facetow robi sobie laske…

  6. Dawka said

    @k.winnicki: no i wydało się :-)

Skomentuj

