Kto szuka, ten znajdzie

5 Kwiecień 2009

Z pasją kolekcjonuję płyty CD oraz winyle. Niestety, niektóre „okazy” leżące w moich zainteresowaniach to bardzo rzadkie wydawnictwa: numerowane lub limitowane – będące dziś białymi krukami. Mało tego, kosztują dziś znacznie więcej, niż kiedyś.

Dotyczy to m.in. 7-calowych singli Stevena Wilsona z serii Cover Version, z których każdy (jest ich cztery) był wydany w nakładzie zaledwie 500 sztuk – wszystkie opatrzone unikalnym numerkiem. Oczywiście już dawno nie dostępne są w normalnej sprzedaży. Do tej pory udało mi się zdobyć trzy z nich, I, II i IV – brakuje mi już tylko „trójeczki”. Znalezienie kogokolwiek, np. na eBayu czy Allegro, kto chciałby się tego pozbyć graniczy z cudem. Jednak mi udało się – egzemplarz Cover Version III postanowiła odstąpić mi niejaka Jane Painter, z Wielkiej Brytanii. Dostałem już fakturę płatności – pozostało mi tylko wykonać wpłatę za pośrednictwem PayPala.

Jest tylko jedno ale, mianowicie transakcję finalizujemy poza jakimkolwiek serwisem aukcyjnym lub podobnym. Po prostu po świeżej znajomości :-) Mam tylko nadzieję, że pani Painter nie „ściągnie” ode mnie upragnionych funtów i potem zapomni o sprawie (nie wysyłając mi wspomnianej płytki, za którą notabene niemało mam za chwilę zapłacić).

7-calowe winyle z serii Cover Version - brakuje mi już tylko jednego :-)

Jak będzie, okaże się w praniu. Powiem szczerze, że podejmuję takie ryzyko nie pierwszy raz – dotychczas się nie zawiodłem. Jeden z tego morał: kto szuka, ten znajdzie i basta! :-)

Jedna odpowiedź to “Kto szuka, ten znajdzie”

  1. […] kwiecień 2009 Kilkanaście dni temu pisałem o tym, że kupiłem – nieco w ciemno – winylek Cover Version III Stevena Wilsona. To ostatni egzemplarz, którego brakowało mi do całości. Opłaciło się zaryzykować – […]

Skomentuj

