Zapuszczam włosy!

17 Kwiecień 2009

W życiu każdego faceta przychodzi czas zmian. Dla mnie nadszedł po raz kolejny i postanowiłem, że… zapuszczę włosy :-) Znowu!

Długie pióra towarzyszły mi niemal przez połowę życia. Już w szóstej klasie podstawówki nosiłem długie włosy – ku uciesze wszystkich dziewczyn a zmartwieniu moją osobą nauczycieli. W końcu jednak piórka spadły (dokładnie w zeszłym roku). Powiem szczerze, że jednak mi ich coraz bardziej brakuje i stąd to wspaniałomyślne postanowienie. Najgorszy będzie pierwszy rok – wtedy naprawdę nie wygląda to ciekawie. W moim wypadku baranek na głowie murowany :-) Za to później już z górki.

Poniżej zamieszczam fotkę w długich włosach (zrobiona półtora roku temu).

W czasie gdy byłem młody i przystojny :-)

Odpowiedzi: 2 to “Zapuszczam włosy!”

  1. lilia said

    lubie facetow w dlugich wlosach :) ja obecnie tez zapuszczam ,wiec jestem z Toba w tych ciezkich chwilach ;)

  2. Dawid said

    Ciężki chwile już minęły, obecnie są już długie ;-)

Skomentuj

