Windows 7 jednak z nowym jądrem?

20 Kwiecień 2009

Na jednej ze stron MSDN, opisującej model instalacji urządzeń z użyciem Windows Driver Kit znalazł się ciekawy zapis, mianowicie przeczytać tam można takie coś …”Msft.NT.7.0„. :-) Już wyjaśniam o co chodzi.

Kernel Windows 7 jest nieco ulepszonym jądrem Visty, stąd też użyto numeru 6.1. Ale wspomniany zapis świadczyłby o czymś zupełnie innym. Czyżby więc finalna wersja Windows 7 miałaby zostać wyposażona w nowe jądro – 7.0?! Zapytałem o to (oczywiście) Sinofsky’ego ;-) Jak znam szczęście to się wkurzy na mnie i mi napisze bóg wie co, byle się tylko mnie pozbyć. Czekam na odpowiedź.

Update: Niestety, bez rewelacji. Cytuję: „I don’t have anything more to add on this one as I think we’ve been pretty good about talking about this„.

Zapytałem o to także Paula Thurrotta, z którym często dyskutujemy o różnych aspektach nowych okienek. Paul twierdzi, że może to być po prostu chwyt marketingowy i w ostatecznej wersji systemu kernel przyjąć może oznaczenie 7.0, co wcale nie jest jednoznaczne z implementacją nowego jądra. ;-)

Jedna odpowiedź to “Windows 7 jednak z nowym jądrem?”

  1. Krzysztof Gudowski said

    No i mam nadzieję, że nas oświecisz :)

Skomentuj

