Będę pisał książkę!

4 Maj 2009

Ostatnio zostałem poproszony o napisanie książki, a w sumie to raczej zachęcony do napisania jej. Oczywiście się zgodziłem – dlaczego nie! :-) Będzie to poradnik, który krok po kroku, przedstawiać będzie omówienie najistotniejszych zadań w nowych okienkach Microsoftu, m.in. konfiguracja sieci czy proces instalacji. Właśnie siedzę nad spisem treści i chętnie rozważę każdą propozycję.

Wydawcę już mam. O postępach będę informował w miarę na bieżąco. :-)

Odpowiedzi: 4 to “Będę pisał książkę!”

  1. piotron said

    Panie Dawidzie nie wiem jak z rozpoznawaniem pisma będzie w polskiej edycji Windows 7, lecz jeśli będzie działać poprawnie to proponowałbym omówienie jak z tego korzysta, jak dokonywać korekt w pisowni.
    Wiele osób ma tablety a nie może ich wykorzystać w pełni.
    A ja dla chciałbym wiedzieć czy będzie szansa na rozpoznawanie głosu w polskiej edycji?
    Oraz skoro polska wersja jest już prawie (tak mi się zdaje) na ukończeniu, to jest szansa aby ukazała się równie blisko światowej premiery tego systemu?

  2. Dawka said

    Rozmawiałem ostatnio na ten temat z przedstawicielami polskiego oddziału Microsoftu. Niestety, dowiedziałem się tylko tyle, że jeszcze tego nie wiedzą. Biorąc pod uwagę, że prace są na ukończeniu, to można stwierdzić, że jednak wsparcia dla polskiej mowy nie będzie… szkoda – ja także czekam na to od czasów Visty. ;-)

  3. piotron said

    Cóż ja zmusiłem Windows 7 betę do rozpoznawania polskiej mowy w programach dodając ręcznie każde słowo.
    Na dłuższą metę to jest zbyt denerwujące, a jest jakaś szansa aby włączyć rozpoznawanie mowy angielskie na polskiej edycji systemu?

  4. Dawka said

    Tak, można i tak, ale to rzeczywiście żmudne :-)
    To powinno działać bez problemu, bynajmniej na RC Escrow działało. Na RC jeszcze nie próbowałem.

Skomentuj

