Jak uaktualnić betę Windows 7 do RC?

4 Maj 2009

Jutro publiczna premiera Windows 7 RC. Niestety, nie istnieje (oficjalnie) możliwość aktualizacji bety następcy Visty do wspomnianej edycji. Wymagan jest czysta instalacja. Istnieje jednak pewien sposób.

Po pierwsze należy skopiować zawartość obrazu Windows 7 RC na dysk twardy komputera. Następnie należy przejść do katalogu sources i otworzyć plik cversion.ini. Następnie należy zmienić nr kompilacji w wierszu MinClient na mniejszy. Jeśli jest to pierwsza beta, to wartość powinna wynosić 7000. Później wystarczy tylko zapisać zmiany, uruchomić plik setup.exe i voila.

Odpowiedzi: 9 to “Jak uaktualnić betę Windows 7 do RC?”

  1. 123 said

    wydaje sie proste, zobaczymy jak bedzie w praktyce :)

  2. 123 said

    hmm dziwna sprawa MinClient=7077.0, mam na pewno wersję RC ściąganą wczoraj, czy nie powinno tam byc 7100?

  3. Dawka said

    Ten numerek odpowiada za wersję, z której można uktualnić do RC, w tym wypadku chodzi o RC Escrow (build 7077) – więc wszystko się zgadza :-)

  4. 123 said

    Wpadłem na to 10 minut po moim poście… o ja glupi ;D thx

  5. 123 said

    wyglada na to ze tylko ja mam problemy z tak „doskonalym” systemem jak win 7… dziwny problem, otoz jak otwieram niektore aplikacje to ulamek sekundy przed tym gdy pokaze sie ich prawdziwa zawartosc miga mi przed oczami obraz z jakimis czarnymi paskami… nie mam pojecia co to moze byc, ych ja nieobyty z se7en jeszcze, jakies pomysly moze?

  6. 123 said

    update: haha, jestem świetny! Po instalacji nowych sterow do karty graficznej ze strony nvidii windows 7 po prostu zamarza po kilku minutach… nie jest to wina sprzetu bo na viscie smiga cacy… no cóż chyba jestem pechowcem jeśli chodzi o windowsa 7 :FFF

  7. Dawka said

    Wyinstaluj drivery i zobacz, jak system będzie się zachowywać na tych z Windows Update.

  8. 123 said

    tak zrobilem, system znow hula dobrze, ale poprzedni issue dalej wystepuje :F Troche poszperalem i u wiekszosci ludzi cos takiego powodowaly problemy sprzetowe albo satyry z monitem – u mnie mozna to wykluczyc, laptop na viscie smiga, z obrazem tez nie mam problemow… Jako, ze mam mature nie za bardzo mam czas sie z tym bawic, no coz bede musial porozkminiac po 19 maja

Skomentuj

