Kupiłem mptrójkę

6 Maj 2009

Jakiś czas temu „chwaliłem się” moim discmanem. Dzięki niemu, mogę wszędzie zabrać ze sobą ulubioną muzykę i cieszyć się doskonałym dźwiękiem ze słuchawek. Jestem jednak także pasjonatem winyli, a te (wraz z adapterem) ciężko wziąć ze sobą. Znalazłem jednak rozwiązanie tego problemu i… kupiłem przenośny odtwarzacz mp3 (sic!).

Nie, nie. Nie mptrójek będą na nim słuchać. Urządzenie (modelu nie zdradzę) wspiera również bezstratny format FLAC. Teraz mogę po prostu zgrać muzykę z moich ulubionych winyli na dysk twardy komputera, a następnie na odtwarzacz i odsłuchać ich, np. w podróży.

Odpowiedzi: 12 to “Kupiłem mptrójkę”

  1. 123 said

    Vedia? ;p przyznaj sie

  2. Dawka said

    Dobra, powiem :-) To iRiver ;-)

  3. piotron said

    Panie Dawidzie a można prosić o nazwę konkretnego modelu oraz ile działa w praktyce?

  4. 123 said

    haha, sam mam iRivera… Clix 2, swietna sprawa. Nie wspiera FLAC ale po co, na takim sprzęcie i tak się nie odczuwa różnicy ;p

  5. Dawka said

    To E100, trzyma na baterii około 12 godzin (podczas słuchania muzyki, podczas oglądania filmów już krócej).

    P.S. Z tym Panem to nie przesadzajmy ;-)

  6. piotron said

    Hmmm Mam 16 więc dla mnie jesteś panem :) a iriver’a też kiedyś miałem ale cóż 128mb to trochę mało teraz na muzykę, a do tego potrzebował konwersji muzyki przez ich program co trochę trwało.

  7. 123 said

    no, no, E100 niezly sprzecik, pomimo to uwazam za bezsens sluchanie na nim flacow czy apeów, a sam jestem audiofilem ;D
    testowanie windowsa 7 rc za 6 godzin… za 5 dni kolejna matura xD aaa

  8. Dawka said

    Ape’ów nie łyka :-) Nie zgodzę się, różnica jest i to kolosalna, oczywiście nie na dołączonych słuchawkach… ;-)

    Powodzenia w maturalnych zmaganiach… ahh, kiedy to było :-)

  9. piotron said

    Ja też życzę powodzenie, chociaż mnie to dopiero za parę lat czeka( teraz egzamin gimnazjalny pisałem)

  10. piotron said

    Ja windows 7 RC mogę już testować(wczoraj łącze zapchałem, rodzinka się nie cieszyła za bardzo), tylko egzamin do bierzmowania mam w piątek i muszę uzupełnić wszystko.

  11. 123 said

    szybsze testowanie uniemożliwia mi „nasz” zacofany internet – 512 za ktory musze placic tyle co u zachodnich sasiadow za 6 mbps…

    co do matury dopiero 2 z 6 egzaminow za soba… 4 pisemne + 2 ustne… eh te ambicje ;]

  12. piotron said

    Wiem co to jest zacofany internet, jezze rok temu tak było u mnie, teraz na 2mb zmieniam(miałem 1mb)

Skomentuj

