Wygram, nie wygram…

7 Maj 2009

…oto jest pytanie! :-) Za niecałe dwie godzinki kończy się aukcja albumu Indicates Void alter ego Stevena Wilsona – Bass Communion (to taka informacja dla niewtajemniczonych). Na ten winyl poluję już od ładnych paru lat. Przyznam szczerze – mam słabość do wszystkiego co wychodzi spod ręki Wilsona.

Indicates Void to jedna z ostatnich pozycji, których brakuje w mojej kolekcji wydawnictw Bass Communion. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda (ostatnio u Amerykanina przestrzeliłem aukcję za wcześnie). Zabawa kończy się o godzinie 23:40. Można ją śledzić pod tym adresem. Cena już niemała… ;-)

Update: wygrałem. :-) Jupi!

Jedna odpowiedź to “Wygram, nie wygram…”

  1. piotron said

    Gratuluję wygranej licytatorze 10, byłem przekonany że masz numer 9 przypożądkowany

Skomentuj

