Jak zintegrować SP2 z Officem 2007?

8 Maj 2009

Niedawno ukazał się Service Pack 2 dla Office’a 2007. Wnosi on wiele istotnych zmian i nowości, szerzej o tym w artykule pt. „Office 2007 Service Pack 2 – co musisz wiedzieć przed instalacją?„.

Postanowiłem zintegrować sobie dodatek z płytką instalacyjną pakietu. Jako, że zrobiłem to dla siebie, to od razu podrzucam rozwiązanie. ;-)

Najpierw należy utworzyć dwa katalogi, jeden dla dodatku SP2, drugi dla plików instalacyjnych Office’a 2007. W moim przypadku były to, odpowiednio D:\SP2 i D:\Office_2007. Do drugiego folderu należy oczywiście zgrać zawartość płytki instalacyjnej SP2. Następnie uruchomiłem wiersz polecenia na prawach administratora i wpisałem komendę D:\SP2\office2007sp2-kb953195-fullfile-pl-pl.exe /extract:D:\Office_2007\updates. Po chwili pliki SP2 zostały wypakowane. Później już tylko pozostało mi wypalenie zawartości katalogu Office_2007 na płytce DVD.

Proces integracji SP2 z plikami instalacyjnymi Office'a 2007 zajmuje tylko kilka minut

Skomentuj

