Microsoft omawia Search Federation w Windows 7

9 Maj 2009

Microsoft udostępnił dokument pt.: „Windows 7 Federated Search Provider Implementer’s Guide”, gdzie dokładnie omówiony jest mechanizm Search Federation, istota jego działania oraz przykłady zastosowań. Dokument pobrać można stąd. Warto zapoznać się z tymi informacjami, a później można pokusić się o stworzenie własnego konektora… ;-)

Ja swego czasu pisałem o tym mechaniźmie w artykule pt.: „Windows 7 – wgląd pod maskę” (magazyn PC World 1/2009), a niedawno pokusiłem się sam o przygotowanie konektora dla tej usługi Windows 7. Możecie go pobrać stąd. Pozwoli wam z Eksploratora Windows wyszukiwać zawartość na moim blogu.

Odpowiedzi: 3 to “Microsoft omawia Search Federation w Windows 7”

  1. Slashdub said

    Ja moze maly offtop zrobie:

    nawiazuje do tematyki tej nieszczesnej geolokalizacji w Win7. Otoz, przegladajac ostatnio uslugi w przystawce Services, natrafilem na taka:
    „Sensors MTP Monitor Service”. Opis wskazuje, ze wlacza sie ona, kiedy zostanie w systemie wykryta np komorka z urzadzeniem GPS. Zatem, jesli ta usluge ustawi sie na Disabled, to proces geolokalizacji nigdy sie nie uruchomi ?

    Odnosnie tego konektora, to sam napisales czy „zapozyczyles” kod z innych stron i blogow, bo identycznych przykladow jest troche :)

  2. Slashdub said

    ps. mam kompilacje Win7 7000, nie mialem jeszcze czasu zrobic update do RC, u mnie ta usluga ustawiona jest domyslnie na „manual”.

  3. Dawka said

    Zapewne tak będzie. Post ostatnio zaktualizowałem – podobno nie mamy się czego obawiać w wersji finalnej.

    Napisałem sam, ale wskazówki znalazłem na jakimś blogu na TechNecie, nie pamiętam jakim już. ;-)

Skomentuj

