Office 2010 pod lupą

18 Maj 2009

Udało mi się zdobyć 64-bitową wersję poglądową nowego Office’a. Właśnie zabieram się do pisania materiału na ten temat, tak więc dziś porzucam książkę (znowu… ciekawe czy wyrobię się w terminie?).

Na razie, po instalacji pierwsze wrażenia mam dosyć mieszane. Moja kompilacja, oznaczona numerem 14.0.4006.1010 potrafi płatać figle. Outlook po zamknięciu potrafi przestać reagować na polecenia i już wcale się nie uruchomić, a Word z kolei zamyka się sam, ot – tak po prostu – na szczęście funkcja przywracania treści dokumentu działa bez zarzutu. ;-) Zabrałem się właśnie za recenzję Office’a 2010, o którym już zresztą pisałem – dwa miesiące temu, w artykule pt. „Microsoft Office 14 – następny Office za darmo?” (magazyn PC World 4/2009).

Na razie więcej wam nie zdradzę, no może poza tym, że mam zamiar dokładnie porównać go z OOo i Office 2007. To tyle. ;-) Aha, od czasu do czasu możecie zerknąć na mój profil w usłudze Twitter, może tam będę bardziej… ekhm, wylewny. :-) No, na koniec jeszcze wrzucam jednego screena z Worda 2010.

Nowe menu przycisku pakietu Office 2010

Update: obszerną recenzję pakietu przeczytać będzie można już jutro na łamach PCWorld.pl.

Odpowiedzi: 2 to “Office 2010 pod lupą”

  1. grandmaniek said

    No i mi się udało zdobyć wersję 64-bit :D No ale… jest pewien szkopuł – muszę odinstalować (?!) poprzednie wersje Office. Hmm… Zdziwiło mnie to, ponieważ jak pamiętam, mając wersję 2003 nie trzeba było odinstalowywać jej, ażeby zainstalować 2007… A tu taki zonk :P

    Pozdrawiam :-)

  2. grandmaniek said

    A dodam jeszcze, iż dzisiaj zupełnie przypadkiem odkryłem ciekawą funkcjonalność w Office 2010, mianowicie możliwość łatwego wstawienia screenshota dowolnego elementu z Pulpitu wprost do redagowanego dokumentu :-) Mała rzecz – a cieszy :D

Skomentuj

