Bass Communion – nie ma nic

20 Maj 2009

…a ściślej: prawie nic. Na temat Bass Communion można znaleźć (poza dedykowaną podwitryną na SWHQ.co.uk) kilka poszczególnych wypisów, m.in. na blogach. Projekt nie ma własnej witryny, informacji o nowych wydawnictwach szukać można co najwyżej na stronie Wilsona lub w witrynach poszczególnych labeli. Postanowiłem to zmienić!

Wiem, że  w Polsce Bass Communion ma wielu fanów i nie jestem odosobniony. Wziąłem sprawy we własne ręce. :-) Projektuję już stronę, niestety to zajmie mi trochę czasu. Postanowiłem więc uruchomić bloga poświęconego alter ego Wilsona. Docelowo informacje w nim umieszczane zostaną scalone z witryną Vayrajana, którą jednak uruchomię nie wcześniej niż na wakcje br.

No cóż, zainteresowanych zapraszam pod adres: basscommunion.wordpress.com. :-)

Skomentuj

