Na lato tylko len!

20 Maj 2009

W dzisiejszym odcinku z cyklu Porady szefa kuchni proponuję nieco inną tematykę, niż zazwyczaj. :-)

Idzie lato, robi się ciepło, a co za tym idzie – pocimy się. :-) Zastanawialiście się w co najlepiej ubierać się w tym okresie? Nie, nie w bawełnę, a nie daj boże w jakieś syntetyki. Na lato najlepszy jest… len! Ubrania wykonane z tego materiału są lekkie i przewiewne. Naprawdę można poczuć się w nich doskonale. Osobiście podreptałem ostatnio do kilku sklepów z odzieżą i udało mi się zakupić to i iwo z lnu. Muszę jednak powiedzieć, że ciuchy takie dosyć ciężko znaleźć (mówię o 100% lnie, nie z domieszką jakiegoś szajsu). Dosyć szeroki wybór mają w H&M i Zarze.

Odpowiedzi: 5 to “Na lato tylko len!”

  1. Krzysztof Gudowski said

    No dobrze Dawidzie, ale ja żony nie mam, żeby ten LEN prasować :P Toż to się strasznie mnie!

  2. Dawka said

    A żelazko masz…? :-)

  3. Paweł said

    Mnie się???Mnie się wydaje,że moje krocze nie zaakceptuje lnu,jest nazbyt delikatne!!!

  4. piotron said

    Ale mimo to, na lato to dobry wybór.

  5. Krzysztof Gudowski said

    Hmmm może się skuszę? :PP

Skomentuj

