Galeria Photosynth

23 Maj 2009

Photosynth to rewolucyjny sposób na prezentowanie zdjęć. Produkt Microsoftu zadebiutował w zeszłym roku i zdobył kilka prestiżowych nagród. O projekcie pisałem już niejednokrotnie. Pierwszy raz ponad dwa lata temu, gdy Photosynth ujrzał światło dziennie w postaci wczesnej wersji poglądowej.

Postanowiłem zrobić własną galerię w Photosynth, a na mój obiekt wybrałem wrocławski…? No właśnie, jeszcze się nie zdecydowałem. Kilka galerii Wrocławia już jest w Photosynth, ale tylko 3 czy 4 liczą ponad 100 fotek.

Dzisiaj pierwsza wyprawa z „lustrem” w dłoni. Przede mną niemałe wyzwanie – chcę zrobić minimum około 500 zdjęć po czym wybrać najlepsze i następnie je „zsyntezować”. :-) Fotografie mam zamiar robić wieczorem (o ile obiektem będzie ruchliwe miejsce), gdy jest nieco mniejszy ruch niż w południe. Duża ilość „przemieszczających się” obiektów, czyli ludzi może stanowić poważną barierę dla Photosyntha, który podczas syntezowania wyłapuje jak najwięcej wspólnych, stałych punktów – te „przesuwne” mogą negatywnie wpłynąć na proces.

Skomentuj

