Mój blog teraz ze wsparciem dla web slices

2 Czerwiec 2009

Jedną z ciekawszych nowości oferowanych przez IE8 są obiekty web slices. Obsługuje to nasza-klasa, allegro i eBay. Postanowiłem, że nie będę gorszy i również dodam web slices do swojej strony. :-)

Od teraz, nad każdym postem umieszczony będzie obiekt web slice, którego zaznaczenie kursorem myszy wyświetli zieloną ikonę, a jej naciśnięcie spowoduje dodanie postu do paska IE. Poza tym, na pasku narzędziowym IE8, po wejściu na blog, podświetlona zostanie ikona web slice, której naciśnięcie umożliwia m.in. możliwość dodania do paska żródeł RSS z tego bloga. Enjoy!

P.S. Wymaga jeszcze dopracowania z mojej strony, bo podgląd się (zazwyczaj) nie generuje… ;-)

Odpowiedzi: 4 to “Mój blog teraz ze wsparciem dla web slices”

  1. Slashdub said

    Heh, a to ciekawostka :)

    PCW 5/2009, strona 52, autor Dawid Długosz:

    „…A Webslices (podgląd witryn z paska przycisków bez ich wczytywania)? No przecież przeglądarka ma służyć do otwierania stron, a nie do ich podglądania!…” Ocena: 2,5/10

    To jak to w koncu jest, Webslices jest be czy nie ?
    Czy to moze tak jak z tym calym Twitterem, zalezy jak wiatr zawieje ;)

  2. Dawka said

    @Slashdub: proszę mnie tu nie kopiować tekstów bez zgody autora. :-)
    Tak na poważnie natomiast: do Twittera się po prostu przekonałem, a z IE korzystam sporadycznie. Web slices to bardziej ukłon w stronę użytkowników, którzy z tej przeglądarki korzystają… ;-)

  3. Slashdub said

    Dla mnie Webslices to calkiem ciekawe rozwiazanie wlasnie, ale wymaga chyba troche dopracowania ze strony MS. Czasem odnosze wrazenie,ze dziala to troche ociezale. Gdyby jeszcze takie rozwiazanie bylo dostepne w Operze :)

  4. Dawka said

    Przyznam się, że i ja z tego korzystam – w jednym przypadku – aukcje internetowe! :-)

Skomentuj

