Mało kto wie…

26 Czerwiec 2009

… a niegdyś pod tym adresem prowadziłem innego bloga, który poświęcony był mojej pasji związanej z muzyką, a dokładniej odczuciom, które związane były z jej słuchaniem. Zbyt często nie pisałem, ale gdy już tak się działo, to było to naprawdę coś… trudnego dla mnie. Starsze wpisy zarchiwizowałem, jeden jednak postanowiłem udostępnić. Kto przeczyta, to zapewne będzie wiedział, dlaczego trudno mi się dzielić tym, co niegdyś tutaj „wisiało”. Memories compiled… i kropka.

Razem jesteśmy...

Skomentuj

