Polska wersja strony BC niemal na ukończeniu

1 Lipiec 2009

Cały dzionek praktycznie spędziłem na uzupełnianiu podstrony dyskografii Bass Communion. Dodałem info o nadchodzących płytach oraz wstawiłem sekcje dedykowane rzadszym wydawnictwom, na którym muzyka projektu pojawia się w postaci pojedynczych utworów. Uff, nie powiem, narobiłem się ;-).

Tym samym mogę powiedzieć, że polskojęzyczna wersja na platformie wordpress jest niemal ukończona. Pozostaje zabrać się za anglojęzyczną, już z zupełnie nowym designem… a, że obiecałem do sierpnia, to czeka mnie nie lada wyzwanie. Zainteresowani mogą zobaczyć wyniki pracy pod adresem www.basscommunion.net.

Skomentuj

