Czasami można taniej…

2 Lipiec 2009

Generalnie z rzadkimi wydawnictwami jest tak, że zaraz po premierze zostają wyprzedane i kto chce nabyć daną płytę, to po pierwsze musi się nastarać w poszukiwaniach, a później (zazwyczaj) zapłacić za nią dużo więcej. No właśnie, okazuje się, iż nie zawsze. Dobrym tego przykładem jest mój ostatni zakup. Album Loss wydany na winylu typu picture lp, limitowany do 500 kopii i niedostępny w sprzedaży detalicznej tuż po premierze. Jakoś wtedy nie czułem chęci kupna tej płyty (mam starsze wydanie), ale pomyślałem sobie, że mimo wszystko warto by to było mieć w kolekcji. W momencie premiery należało za ten tytuł dać równowartość około 100 zł (z wysyłką), a dziś udało mi się zakupić ten tytuł za jedyne 25 $ (w tym również koszta wysyłki), co daje równowartość około 75 zł (po kursie z dnia dzisiejszego). Tak więc można! Szkoda tylko, że nie za często :-).

Loss - picture lp

Skomentuj

