HSDPA również na wsi

7 Lipiec 2009

Czy uwierzylibyście, że bezprzewodowy internet mobilny o prędkości kilku megabitów na sekundę nie jest już domeną tylko wielkich miast? Okazuje się, że tak. Ja w miejscowości oddalonej od Wrocławia o 25 km normalnie „łapię” dwie kreski (na pięć) w żółtym kolorku na modemie (w moim wypadku oznacza to połączenie HSDPA). Jak widać, Orange (mój ISP) poczynił duże kroki w zwiększaniu zasięgu sieci UMTS. To cieszy, bo połączenie gprs potrafiło doprowadzać do szału…

Update: sprawdziłem na mapce zasięgu Orange i rzeczywiście, w okolicy jest coraz lepiej. Co prawda legenda mówi o tym, iż UMTS powinien działać tutaj na zewnątrz budynków, a mnie ino łapie nawet w środku. :-)

HSDPA... teraz również na wsi :-)

Jedna odpowiedź to “HSDPA również na wsi”

  1. Slashdub said

    No prosze, ja jestem w Plusie i czasem zdarza mi sie walczyc o zasieg bedac w mieszkaniu (Wrocek).
    Mieszkam na 3. pietrze w bloku 4-pietrowym. I zeby rozmowa mi sie nie ciela to musze stac przy oknie :)
    Mysle o przejsciu do Play, slyszalem kilka pozytywnych opinii na temat tego operatora.

Skomentuj

