Założyłem profil na MySpace

10 Lipiec 2009

W końcu się jednak przemogłem i założyłem konto na MySpace. A przyznać muszę, iż długo się przed tym broniłem, ale to wiedzą tylko moi znajomi. W sumie, jakby na to nie patrzeć rzecz z pewnością przydatna podczas kontaktu z muzykami, których jakoś tam znam i szanuję. Wczoraj od razu udało mi się porozmawiać przez chwilę z Giancarlo Errą (twórcą i mózgiem świetnego Nosound). Rozmowa była bardzo miła i odbyła się w przyjaznej atmosferze. Giancarlo zaprosił nas na Inno Rock Festival (z czego nie omieszkam(y) skorzystać). Nic tylko się cieszyć.

Zgadnijcie kto mnie jednak dodał jako pierwszy do znajomych?! Sam S.W. (znany bardziej jako Steven Wilson). Też miło :-).

MySpace

Skomentuj

