Ponowny kontakt z Sinofskym… i lipa

11 Lipiec 2009

Wczoraj nawiązałem ponownie kontakt ze Stevenem Sinofskym. Szef inżynierów pracujących nad Windows 7 awansował i teraz pochwalić może się tytułem President of Windows Division. Dotychczas Sinofsky dosyć chętnie (powiedzmy, że prawie zawsze) odpowiadał na moje pytania. Niestety, po awansie wszystko się jednak zmieniło. Wywiad, który mi obiecał udzielić stoi pod znakiem zapytania (bynajmniej w tym miesiącu), gdyż Sinofsky jest dosyć mocno zapracowany (w sumie się nie dziwię).

Co ciekawe, teraz ma swój własny management, który odpowiada za kontakty z nim. Świetnie, ale to jeszcze bardziej komplikuje sprawę. Pozostaje nie poddawać się i próbować. Mam nadzieję, iż ze względu na stare kontakty (pomijając fakt, że pewnie mnie nienawidzi :-) ) uda mi się przeprowadzić z nim upgragniony wywiad. Gdy dojdzie do skutku z pewnością o tym poinformuję.

Skomentuj

