Microsoft Office 2010 Technical Preview – dostałem zaproszenie

14 Lipiec 2009

Właśnie wróciłem do domu, odbieram pocztę e-mail, a tutaj niespodzianka wprost z Redmond: zaproszenie do testów nowego Office’a. Microsoft zaprosił do tej fazy około 5 tysięcy testerów z całego świata. Z Connect pobieram właśnie 64-bitową wersję Office’a 2010 w wersji Professional. Kompilacja oznaczona jest numerem 14.0.4006.1110, a więc nie jest to build, który wyciekł do Sieci dwa miesiące temu. Mam tylko nadzieję, że będzie sprawować się nieco lepiej od poprzedniej wersji, którą miałem sposobność przetestować w maju. No, ale o tym przekonam się jutro…

Standardowo, idzie jak krew z nosa - ja to mam szczęście :-)

Jedna odpowiedź to “Microsoft Office 2010 Technical Preview – dostałem zaproszenie”

  1. krzysztofgud said

    Spisuje się znacznie lepiej, mam go od wczoraj ;) Chociaż obsługa nowego Outlooka to tragedia…

Skomentuj

