Prac nad książką ciąg dalszy

20 Lipiec 2009

W maju rozpocząłem pisanie książki poświęconej Windows 7. W czerwcu nieco ją zaniedbałem, by w tym miesiącu znowu mocno się za nią zabrać. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak, iż jestem za półmetkiem. Wymyśliłem sobie jednak, iż dodam jeszcze kilka rozdziałów poświęconych kolejnym zagadnieniom pracy z nowym systemem Microsoftu. To niestety sprawia, iż jej ukończenie zajmie mi nieco więcej czasu, niż myślałem.

… ale czekać warto. Tak mnie się zdaje bynajmniej :-).

Skomentuj

