Nagły wzrost czytelnictwa

25 Sierpień 2009

Wczoraj zanotowałem nagły wzrost odsłon bloga, niemal o 200% w stosunku do „normalnych” dni. Zaciekawiło mnie co było przyczyną takiego „skoku”. Najczęściej odwiedzanymi tematami były posty z zakresu wirtualizacji i instalacji Windows 7 na dysku VHD. Duża liczba odsłon wygenerowana została przeskokami z gugli i dobrych programów. Tak sobie pomyślałem, że być może ci drudzy znowu coś o mnie napisali i stąd to zainteresowanie… niestety, nie :-).

Niestety, nie udało pobić się rekordu z 19 marca br., kiedy to …nieobecny pochwalić się mógł 6 pozycją pod względem liczby wyświetleń wśród wszystkich blogów na wordpressie… na całym świecie :).

Odpowiedzi: 6 to “Nagły wzrost czytelnictwa”

  1. aśka said

    Do mnie mało ludzi zagląda (czasem mi sie zdaje, że ja najbardziej podbijam tą liczbe ludzi :)). Wydaje mi sie, że zdjęcia przyciągają najwięcej ludności. Ale, kto to wie…

  2. Dawka said

    …a twojego bloga to znaleźć można pod adresem?

    Co do samego czytelnictwa. Najwięcej odsłon nabija tak naprawdę Google oraz stali czytelnicy (widzę to po statystykach). Później są inne strony, które prowadzą do „ciebie”… oczywiście czasmi bywa na odwrót, sporadycznie ;-)

  3. aśka said

    Myślałam, że za sobą jakieś ślady zostawiam- bo jestem wpisana, jak pisze komentarze. Hm, to ciekawe.
    (Mnie możesz znaleźć, jeśli Ci sie będzie nudzić na http://tomojaszuflada.wordpress.com/ ).

  4. Dawka said

    Niestety, w komentarzach widzę jedynie twój nick ;-) Widzę również, że twój blog to „świeżynka”, tak więc życzę powodzenia i wytrwałości podczas jego prowadzenia :)

    P.S. Raczej rzadko się nudzę, ale zobaczyć zawsze warto…

  5. EIB said

    A masz może doświadczenia w instalowaniu MacOS na PC?

  6. Dawka said

    …pewne, ale niewielkie. Generalnie poszukaj trochę w guglach, w Sieci jest dużo informacji na ten temat.

Skomentuj

