Kupiłem eurogąbki

7 Wrzesień 2009

Tak się składa, że piszę materiał o nowościach w Naszej-Klasie. Niestety, aby artykuł był ino nieco bogatszy, to warto by wspomnieć również o usługach płatnych. Zakupiłem więc tzw. eurogąbki (waluta obowiązująca w serwisie). Wydałem na to kilkadziesiąt złotych, nie przejmując się tym zbytnio, bo firma płaci :)). Okazuje się jednak, że za tą kwotę nabyć już można wystarczającą ich ilość, która spokojnie wystarczy do opłacenia wszystkich dostępnych usług. Tym samym trochę mi ich teraz zostało, tylko czy IDG zwróci mi całą kwotę, jaką na nie wydałem?! :)

P.S. Krzysztofie, nie mam pojęcia czy jakiekolwiek dziewczyny można opłacić eurogąbkami ;-).

Odpowiedzi: 4 to “Kupiłem eurogąbki”

  1. tailorbrd said

    pewnie można. jak robią loda za doładowanie. czemu nie?

  2. Zawsze można spróbować… Obstawiam że gimnazjum by się złapało ;)

  3. Aaroon said

    Ten link chyba mówi sam za siebie:
    http://demotywatory.pl/147159/Eurogabki

Skomentuj

