Przyspiesz IE8

13 Październik 2009

Znalazłem w Sieci ciekawy opis na przyspieszenie Internet Explorera 8. Wystarczy uruchomić w trybie administratora wiersz polecenia i wklepać następujące polecenie: regsvr32 actxprxy.dll, a potem potwierdzić wykonanie polecenia przyciskiem OK. Niestety, nie zauważyłem jakiegoś przyrostu wydajności, ale Windows 7 pracuje u mnie na naprawdę dobrej maszynie. Może ktoś to potwierdzi na starszym sprzęcie?! ;-)

To polecenie (podobno) przyspiesza pracę IE8

Odpowiedzi: 4 to “Przyspiesz IE8”

  1. Czytałem w necie bardzo dokładną analizę tego, co TO robi. Nie zmienia zupełnie nic, a jeśli komuś się tak wydaje, to jest to tylko efekt placebo ;) To było pół roku temu, raczej już tego artykułu nie odszukam ;)

  2. Dawka said

    …i wszystko jasne :)

  3. Aleksandra said

    Bardzo prosze o pomoc…nie wiem jak przyspieszyc Internet Explorer…strasznie dlugo sie otwiera,sprawia mi same klopoty,kiedy korzystam z firefox wszystko dziala ok
    czytalam wasza rade,ale i tak nie wiem co z tym zrobic,nie bardzo sie orientuje..dziekuje!

Skomentuj

