TAP – nie udało mi się

13 Październik 2009

Przyznam się bez bicia, iż na Microsoft Connect mam dostep do wielu ciekawych programów, również partnerskich (w tym Windows Ecosystem – nie pytajcie nawet jak to zrobiłem). Ubzdurałem sobie, że szczytem byłoby jednak, gdyby udało mi się dostać do TAPu (Technical Adoption Program), który to skierowany jest do partnerów MS (dużych korporacji) i mających „wjazd” do najnowszych produktów i technologii giganta z Redmond – często dużo wcześniej niż betatesterzy.

Sporo trudu zajęło mi odnalezienie wniosku do TAPu na konekcie. W końcu mi się udało. Pytań było mnóstwo, naprawdę. Formularze, które wypełniają betatesterzy to przy tym pikuś. Wysłałem swoje zgłoszenie około tygodnia temu i… czekałem. Niestety, dziś otrzymałem maila o odmowie dostępu… bad luck :)

Skomentuj

