Office 2010 beta jutro?

16 Listopad 2009

Tak się zastanawiam, kiedy Microsoft udostępni publicznie następcę pakietu biurowego z 2007 roku… Pamiętam, jak udało mi się wytypować koniec prac nad Windows 7 (ogłoszenie statusu RTM) – na długo, przed zakończeniem owych prac. Teraz postanowiłem zabawić się w wytypowanie dnia publicznej premiery Office’a 2010 beta. Tak sobie zaglądnąłem na rozpiskę „występów” osobistości z Microsoftu na tegorocznym PDC i jeśli miałbym „strzelać”, to Office 2010 beta zostanie wydany już… jutro, tj. 17 listopada 2009. Ciekaw jestem, czy tak się rzeczywiście stanie…

Microsoft coś tam „miesza” na stronach poświęconych Office 2010 beta. Do tego jeszcze zdjął sposobność korzystania z Office Web Apps. Tak więc… coś jest na rzeczy ;-)

Obecnie Office Web Apps zostało "zdjęte"...

Tymczasem zabieram się za artykuł poświęcony nowemu Office’owi.

Update: Office Web Apps znowu online… chyba intuicja mnie nie zawiedzie ;-)

Office Web Apps ponownie online... super :)

Odpowiedzi: 5 to “Office 2010 beta jutro?”

  1. grandmaniek said

    Heh, no to i ja się zabawię w typera – 19 listopad :)

    Aczkolwiek czekam…

  2. sn00py said

    Zgodnie z informacjami znalezionymi na forum neowin.net nowy pakiet biurowy powinien się pojawić jutro czyli 17 listopada.
    Mam nadzieję że tak będzie bo nie mogę się doczekać co się zmieniło od wersji TP.
    Co do wspomnianego artykułu gdzie i kiedy można się go spodziewać.
    Pozdrawiam

  3. Dawka said

    Wybrani partnerzy już mają dostęp do kolejnej kompilacji… trochę się zmieniło, ale ciii :)
    Nie wiem jeszcze gdzie będzie, ja wolałbym, aby artykuł znalazł się w papierowej edycji, w numerze 1/2010, ale oczywiście nie mam za bardzo na to wpływu. Jak coś, to wyskoczy online jako temat dnia ;-)

  4. sn00py said

    I już jest:) Oczywiście via MSDN / TechNet

  5. Dawka said

    Tak, a Office Web Apps powróciły do życia ;-)

Skomentuj

