Komentarze czytelników…

25 listopada 2009

Nie ukrywam, że na bieżąco śledzę komentarze publikowane pod moimi artykułami w PCW. Wiadomo, z komentarzami, jak to z użytkownikami: jedne bardziej treściwe, będące często celnym strzałem, a nierzadko frapujące i dające do myślenia. Inne natomiast często wołają o pomstę do Boga – broń, nie chcę tutaj nikogo urazić.

Już od jakiegoś czasu prowadzę taki ulubiony spis „złotych myśli” moich czytelników. Kilka z komentarzy zapadło mi naprawdę w pamięci. Postanowiłem opublikować te, które są (zdecydowanie) moimi faworytami. Mam nadzieję, że ich lektura sprawi wam tyle radości, co niegdyś mnie samemu…

P.S. pisownię pozostawiam oryginalną ;-)

„albo zrodlo tych rewelacji albo bierz zeszyt i szlaczki rob, DD”

„Panie autorze ośmieszasz siebie albo windowsa”

” „Noże ostrze, nożyczki, krawaty wiąże i usuwa ciążę”. Litości !!! Redakcjo !!!” „

„Recenzję pisał dawny pracownik MS (a może również obecny, tylko ja o tym nie wiem). Proste.”

„dlaczego uważasz, że gwiazda IDG podpisująca się skrótem DD jest BYŁYM pracownikiem? Było jakieś info na bigoblogu?”

„piszę, że na pewno był pracownikiem, a nie mam danych potwierdzających czy nadal jest :)”

„nie zrozumiał pan. Ludzie nie chcą takiego zalewu reklam, bez względu na to, gdzie się te newsy mają pojawić.
Ok, nowy system Microsoftu jest ważnym wydarzeniem, ale DO DIASKA, nie tak ważnym, żeby o nim pisać 10 razy dziennie!”

„panie „redaktor” jak tak bardzo pan lubisz tania sensacje to polecam zlozenie cv do o2, moze do pudelka wezma. takie zachowanie jest wrecz karygodne dla kogos, kto pracuje w tak powazanym wydawnictwie jak IDG. prosze o zmiane tytulu na mniej bulwarowkowy.”

Komentarze 2 to “Komentarze czytelników…”

  1. Wojciech said

    Ciesz się że jeszcze Cię nie pobili i chaty nie zjarali;)

  2. Dawka said

    Tak, warto cieszyć się tym co jest, bo zawsze mogłoby być znacznie… no wiadomo :)

Dodaj komentarz