dawkamuzyki.pl

11 Grudzień 2009

Od wielu już lat kolekcjononuję z pasją muzykę alternatywną na krążkach cd (przeróżnej maści: cd-audio, hdcd, gold discs, dvd-a) oraz płytach winylowych. Ot, taka pasja ;-). To prawda, moja żona słusznie ostatnio zauważyła, iż jest to właśnie ta rzecz, bez której nie mogę się obejść. Muzyka towarzyszy mi cały czas, również podczas pisania artykułów do pcw (np. taki okładkowy Windows 7 – wgląd pod maskę powstawał z muzyką Pink Floyd w tle – pewnie dlatego był taki dobry :-) ).

Jednak samo kolekcjonowanie i słuchanie muzyki to nie wszystko. Kilka miesięcy temu oddałem hołd jednemu z ulubionych wykonawców tworząc poświęconą mu witrynę (notabene jedyną, bo projekt nie ma oficjalnej strony…). Od kilku już miesięcy, w wolnych chwilach, oddaję się nowemu projektowi zatytułowanemu roboczo: dawka muzyki (dawka to mój szkolny pseudonim). Obecnie kryptonim stał się już pełnoprawną nazwą oficjalną. Co to dokładnie? Już wyjaśniam. Moja żona, podobnie jak ja, również uwielbia „moją” muzykę. Poddała mi pomysł, z którym nosiłem się niegdyś sam: „załóż sklep internetowy z alternatywną muzyką”. Oczywiście podchwyciłem temat i właśnie przez ostatnie miesiące tak spędzałem wolne chwile… dłubiąc  w kodzie witryny, którą można już oglądać pod adresem www.dawkamuzyki.pl. Obecnie jestem już w trakcie uzupełniania oferty e-sklepu.

Sam sklep to jednak uzupełnienie dla czegoś większego. Ja powiem szczerze, że nie mam czasu się nim zajmować (zrobi to ktoś inny). Już w styczniu planuję wydać pierwszy numer gazetki poświęconej muzyce, której słucham. Nazwa oczywiście będzie taka sama. Mam nadzieję, że uda mi się wypełnić niszę, która – co tu dużo mówić – na polskim rynku istnieje…

Skomentuj

