i szlag trafił mi dysk

22 Grudzień 2009

Porządki świąteczne zawsze niosą ze sobą ryzyko. Zawsze wychodzę z założenia, że jak coś jest na swoim miejscu i dobrze się tam sprawuje, to nie powinno się tego ruszać. Bo po co?!

No ale niestety, jedna mała butelka doprowadziła dzisiaj do śmierci mojego hdd, dokładnie na komputerze, który znacie jako PCW LAB :). Tak, tak – to właśnie na moim Dellu testuję, a następnie opisuję wszystkie aplikacje, które trafiają do działu recenzji i nowości rynku. Wspomniana buteleczka spadła z wysokości około metra i uderzyła „laboratorium” w miejscu, gdzie pod obudową znajduje się napęd hdd. Niestety, uderzenie było na tyle mocne, że nie pomogła nawet mocna, aluminiowa obudowa. Na dysku tym miałem praktycznie wszystkie osobiste dane (w tym całokształt prac napisanych do PCW, również nowego numeru). Na szczęście mam kopię zapasową części, ale pozostałych raczej nie odzyskam…

Odpowiedzi: 2 to “i szlag trafił mi dysk”

  1. Morpheus said

    … pech ale mam nadzieje ze odzyskasz dane :)

  2. Dawid said

    szczerze?! jakoś w to nie wierzę :(

Skomentuj

