serwis della – zrób to sobie sam

23 Grudzień 2009

Po wczorajszym wypadku z buteleczką postanowiłem rozkręcić mojego XPSa i zobaczyć, co tam uda mi się odratować z uszkodzonego dysku. Oczywiście, nie bacząc na warunki gwarancji, rozkręciłem maszynę jak tylko się dało (to chyba już takie zboczenie).

Wyciągnąłem dysk i podpiąłem do drugiego laptopa. Co się okazało, na drugim komputerze nie odmawiał on już tak posłuszeństwa, co na macierzystym. Fakt, wyłączał się po mniej więcej 30 minutach pracy, ale przynajmniej udało mi się odzyskać prawie wszystkie dane (choć przyznam, że wymagało to kilkunastu podejść…).

Później poskładałem XPSa do kupy, przykręciłem każdą śrubkę (bacząc na to, aby nie zedrzeć czarnej farby na główkach… to serwisanci zaraz wypatrzą) no i dzwonię na infolinię Della. Panu po drugiej stronie przedstawiłem zaistniały problem (trochę początkowo nie mogliśmy się dogadać, ale to z racji mojego kataru). Dowiedziałem się, iż nowy napęd zostanie wysłany mi kurierem, a stary mogę sobie zatrzymać (bo oni go nie potrzebują). Pan zapytał również, czy umiem go sobie wymienić… ja na to: a co jeśli nie?. Dowiedziałem się, że wtedy kurier zabierze komputer ze sobą, a oni oddadzą go za kilka dni… pomyślałem: o nie i mówię: jasne, potrafię. Proszę pana, a co z plombami itd.? Serwisant na to: jak umie pan sam wymienić, to plomb nie ma :-). Super, pomyślałem, bo rzeczywiście już ich nie ma :-).

Przyznam szczerze, że serwis Della zawsze zasługiwał na wyróżnienie. Sprawa jest załatwiania maksymalnie w dwa dni robocze, dodatkowo z komputerem można zrobić wszystko, a gwarancja nań nadal będzie. Tak powinno być wszędzie :-).

Odpowiedzi: 3 to “serwis della – zrób to sobie sam”

  1. mashtre said

    Bardzo fajny blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie :D http://www.mashtre.wordpress.com

  2. Wojciech said

    A ja rozkręciłem swojego, podmuchałem, przeczyściłem i komp chodzi jak nowy:) a i problemy z kartą graficzną minęły :)

  3. Dawid said

    no widzisz wojciechu, ja sobie na dysk nie podmucham, bo to nic nie da :)

Skomentuj

