Pierwszy numer Dawki Muzyki

18 Styczeń 2010

Dawka Muzyki, to mój uboczny projekt, nad którym pracowałem sobie ostatnio po godzinach. Nie ukrywam, że moją pasją jest muzyka i jestem wręcz chorobliwym kolekcjonerem płyt cd i winyli z muzyką alternatywną :-). Postanowiłem dać ujście swojej pasji i zrealizować coś, co kieruję do ludzi podobnych do mnie, a raczej słuchających podobnej muzyki. Faktem jest, że przeczytać cokolwiek po polsku na temat „moich” ulubionych wykonawców graniczy wręcz z cudem. Postanowiłem to zmienić i tak też powstał pierwszy numer zina Dawka Muzyki.

Jestem z niego tym bardziej dumny, bo wraz z pomocą Theo Travisa udało mi się zrobić również mały konkurs, w którym nagrodą jest płyta z autografem saksofonisty. Jeśli kogoś to interesuje, to więcej na ten temat znajdzie na stronie www.dawkamuzyki.pl/papier.htm.

Skomentuj

