Office 2010 RC – pierwsze spojrzenie (takie malutkie)

7 Luty 2010

Dostęp do Office’a 2010 w wersji RC (Release Candidate) otrzymałem w ubiegły czwartek, ale dopiero teraz znalazłem chwilę na instalację nowego pakietu. Właśnie jestem po świeżej instalacji :-). Podczas, gdy nowy Office instalował się na moim dysku, postanowiłem poszukać nieco informacji o edycji RC w Sieci i… nic, praktycznie nic! Na początku się zdziwiłem, ale po tym jak przeczytałem w witrynie Connect o zmianach dotyczących instalacji, to wszystko zrozumiałem.

Microsoft mocno zaskoczył. Office 2010 RC już podczas instalacji rząda poprawnego klucza (dodam tylko, że seriale od wersji beta i TP nie pasują), stąd też wyciek spowodowany przez niejakiego SoLoRa (swoją drogą Microsoft powinien coś zrobić z tym gościem, odpowiada on również za większość wycieków wersji beta Windows 7…) niewiele pomógł piratom, bo ci teraz głowią się po wielu forach co zrobić z pobranym plikiem :-). Instalator wymaga podania klucza MAK, a ten umożliwia jedynie wykonanie dwóch aktywacji (w przypadku Office 2010 Professional Plus).

Co nowego w Office 2010 RC? Jako, że jest już nieco późno, to napiszę tylko o tym co rzuciło mi się dotychczas w oczy. Po pierwsze pakiet znacznie zyskał na wydajności. Składniki uruchamiają się szybciej, a na ekranie startowym nie widnieje już słowo BETA. Również sama EULA zawiera frazę RTM, o becie nawet Microsoft już nie wspomina. Pakietu nie można zainstalować w obecności starszej wersji Office’a 2010 (TP lub Beta, należy ją wpierw odinstalować). No i jeszcze brak polskiej wersji językowej oraz (nadal) brak rodzimego słownika… to chyba jednak nie dziwi. Poniżej umieszczam jeszcze dwa screeny ;-).

Na razie to tyle… w tym temacie. Zastanawia mnie jednak jeszcze jedna rzecz. Mowa o tym co wspomniałem na początku wpisu. Czyżby brak jakichkolwiek informacji i publikacji dowodził tylko, że wszystkie „sławy” dziennikarstwa IT żerowały jedynie na wyciekach?! :-)

Jedna odpowiedź to “Office 2010 RC – pierwsze spojrzenie (takie malutkie)”

  1. System AquaGold służy do wczesnego wykrywania
    i lokalizacji nieszczelności w instalacjach wodociągowych i ogrzewania mieszkań oraz instalacji przemysłowych.

    System odcina dopływ wody, pozwalając na usunięcie przyczyny powstałej awarii.system
    przeciw zalaniu wodą
    System ochrony przed zalaniem wodą AquaGold został zaprojektowany z myślą o zapobieganiu skutkom tego typu awarii.

    Przeznaczony jest on do wczesnego wykrywania ochrona przed zalaniemw instalacjach wody zimnej i ciepłej oraz ogrzewania w domach, mieszkaniach,
    biurach czy sklepach. System może być stosowany również w przemyśle.

    Zasada działania systemu AquaGold jest bardzo prosta – w sytuacji wycieku wody system
    poinformuje nas o zaistniałym zdarzeniu sygnałem świetlnym i dźwiękowym, jak również automatycznie odetnie dopływ
    wody aż do momentu usunięcia przyczyny wycieku.

Skomentuj

