Windows Home Server – system niedoceniony

13 Luty 2010

Z Windows Home Server mam styczność od 2007 roku, kiedy to zapisałem się do testów systemu na Microsoft Connect. Przyznam szczerze, że ów OS towarzyszy mi do dnia dzisiejszego, doskonale spełniając założone zadania na leciwym już komputerze (dokupiłem doń tylko nieco RAMu). Dochodzę jednak do wniosku, że WHS jest bardzo niedoceniony na rodzimym rynku. Mało pisze się na ten temat i ogólnie zainteresowanie jest nim bardzo słabe. Nawet lokalny oddział Microsoftu nie poświęca mu praktycznie w ogóle miejsca. Niedobrze, bo moim skromnym zdaniem nie ma lepszego rozwiązania tego typu dla domu.

System doskonale sprawdza się jako lokalne centrum tworzenia kopii zapasowych i strumieniowego przesyłania multimediów na inne komputery. Dodatkowo pochwalić może się wieloma dodatkami, które znacznie zwiększają jego funkcjonalność. Minusem jest brak polskiej wersji językowej – pewnikiem z tego powodu system jest tak „nieobecny” w nadwiślańskiej krainie.

Tak mi się to jakoś napatoczyło, gdyż rozpocząłem właśnie testy drugiej edycji WHS, rozwijanej pod tajemniczym kryptonimem Vail (niegrzeczny ze mnie chłopiec, bo pobrałem system z torrentów – na Connect pewnie otrzymam go już niedługo)… ale o tym więcej wkrótce :-).

Odpowiedzi: 2 to “Windows Home Server – system niedoceniony”

  1. I was recommended this web site by way of my cousin. I’m now not sure whether or not this submit is written through him as no one else realize such specified approximately my difficulty. You’re wonderful! Thank you!

  2. 3610;& said

    ฉัน อย่างต่อเนื่อง ทุกครั้งที่ ส่งอีเมล นี้ เว็บไซต์
    หน้า โพสต์ ทั้งหมด ของฉัน รายชื่อ , ตั้งแต่ ถ้า ชอบที่จะ อ่านมัน หลังจากนั้น ฉัน ติดต่อ จะเกินไป .

Skomentuj

