MicrosoftFixit50202 na problemy z Windows Update

19 Luty 2010

Już od jakiegoś czasu doświadczałem notorycznych problemów z usługą Windows Update w 32-bitowej Viście. Postanowiłem w końcu rozwiązać ten problem, bo wcześniej go bagatelizowałem (po prostu czekałem, aż samo się naprawi… nadzieja matką głupich).

Rozwiązaniem problemu jest reset składników usługi Windows Update. Można to zrobić ręcznie (czego nie polecam, a tym samym nie linkuję do odpowiedniego artykułu bazy wiedzy MS) albo skorzystać z „gotowca” w postaci patcha z serii MicrosoftFixit oznaczonego numerem 50202 – do pobrania stąd.

Odpowiedzi: 4 to “MicrosoftFixit50202 na problemy z Windows Update”

  1. Odpadpwo said

    A dlaczego nie polecasz „odpowiedniego artykułu bazy wiedzy MS”?

  2. Dawid said

    Nie linkuję, bo nie zawiera praktycznie nic ponad to co napisałem (poza manualnym rozwiązaniem usterki). Jeśli jednak kogoś to interesuje… to >> http://support.microsoft.com/kb/971058 ;-)

  3. allo said

    ciekawy artykul

  4. Dodoria said

    Fajna stronka musze przyznac musze tutaj czesciej wracac

Skomentuj

