Nagły wzrost czytelnictwa

26 Luty 2010

Wczoraj wieczorem zauważyłem pewien wzrost czytelnictwa, ale to nic w porównaniu do wyników zanotowanych dzisiaj, które przerosły moje najśmielsze oczekiwania.

Okazuje się, że wszystko zawdzięczam jednemu czytelnikowi PC Worlda o pseudonimie Marucins, który postanowił na łamach komentarzy pod artykułem: „Windows 7 kontra reszta świata” pochwalić się swoim odkryciem odnośnie mojej skromnej osoby (str. 19 w komentarzach pod wspomnianym artykułem). I wszystko wskazuje na to, że zleciał mi się tutaj dziś prawdziwy „fanklub” ;-).

Dodam również, iż wspomniany artykuł pobił wszelkie rekordy związane z ilością wyświetleń/dzień oraz komentarzy/dzień (z tych drugich niestety około połowa poleciała w kosz – nie abym miał z tym coś wspólnego).

No cóż, wszystkim zwolennikom, jak i przeciwnikom dziękuję :-).

Skomentuj

