DM#2 żyje

5 Marzec 2010

Dzisiaj ukazał się drugi numer mojego małego zina – dawka muzyki. Dla przypomnienia, Dawka Muzyki to mój uboczny projekt, któremu poświęcam się wieczorami, a związany z moją pasją – muzyką. Wspominałem o tym w styczniu br.

Tymczasem dzisiaj udało mi się „dopiąć” kolejny numer, który można już zakupić za kilka złotych, np. tutaj. Z drugiego wydania jestem szczególnie dumny, gdyż po pierwsze: w ogóle się on ukazał (a byłem bliski porzucenia projektu z powodu nadmiernego braku czasu), a po drugie dlatego, że nie jestem z tym wszystkim sam. Tutaj szczególne podziękowania dla mojej żony oraz Dirka Serriesa (pana z okładki), który pomógł mi w realizacji tego przedsięwzięcia w taki sposób, jaki sobie zamierzyłem.

No cóż… dla muzyki zrobię (prawie) wszystko :-), a moi bliscy i znajomi mogą to potwierdzić.

Odpowiedzi: 2 to “DM#2 żyje”

  1. Adam said

    Gorąco kibicuję, abyś nigdy nie musiał porzucać tego Projektu. Warto spełniać swoje marzenia. :)

  2. Dawid said

    Dzięki Adam, teraz przynajmniej mam pewność, iż mogę liczyć na wsparcie – więcej mi chyba nie potrzeba :)

Skomentuj

