DM#3

4 Maj 2010

Kolejny tydzień nieobecności na …nieobecnym upłynął mi tradycyjnie na pracy nad ubocznym projektem – Dawka muzyki. W wielkim skrócie: staram się w nim realizować moje pasje związane z muzyką i… pisaniem o niej.

Właśnie ukazał się trzeci numer mojego pisemka… dodam tylko, że dość istotny i przełomowy. Istotny z racji tego, że spełniłem w nim jedno ze swoich marzeń i porozmawiałem z Timem Bownessem z duetu No-Man oraz dlatego, że DM#3 jest pierwszym numerem w historii pisma, który trafia tym razem poza granice naszego kraju :-).

Więcej informacji oczywiście na stronie domowej projektu.

Skomentuj

