Jak wydłużyć okres aktywacji Office 2010?

13 Maj 2010

O kultowym poleceniu slmgr -rearm w Windows Vista i 7 słyszał pewnie każdy. Umożliwia ono wydłużenie okresu, a w zasadzie zresetowaniu go na kolejne 30 dni, wymaganego do przeprowadzenia pełnej aktywacji systemu. Okazuje się jednak, iż podobny trick zastosować można w Office 2010 (zarówno x86, jak i x64). Możliwe jest to dzięki poleceniu OSPPREARM.

W tym celu należu uruchomić wiersz polecenia na prawach administratora i wpisać: "X:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OfficeSoftwareProtectionPlatform\OSPPREARM.EXE" (gdzie X jest literą partycji, na której zainstalowany jest pakiet – w większości przypadków będzie to C) i potwierdzić klawiszem [Enter]. W wypadku 32-bitowego Office’a zainstalowanego w systemie 64-bitowym należy zmienić ścieżkę lokalizacji katalogu Program Files na Pliki programów (x86).

Oczywiście nie muszę chyba przypominać, że jest to zabieg legalny jedynie dla posiadaczy oryginalnych kopii pakietu ;-). Zapomniałem dodać: trick wykonać można maksymalnie pięć razy, co przy stosowaniu co 30 dni daje aż 180 dni okresu bez aktywacji.

Odpowiedzi: 5 to “Jak wydłużyć okres aktywacji Office 2010?”

  1. ksenofanes said

    Czy przy wersji Beta to też działa, bo przy próbie aktywacji mam błąd nr 0x8004FC13(Wystąpił nieokreślony błąd. W tej chwili nie można przetworzyć żądania. Spróbuj ponownie później)

  2. Dawid said

    Niestety nie.

  3. ksenofanes said

    jednak tak, u mnie zadziałało, dzięki

  4. Dawid said

    A jednak?! ;-) Ja pamiętam miałem podobny błąd na wersji RC i zniechęciłem się do dalszych eksperymentów wtedy…

  5. damian said

    Witam, a u mnie wogóle nie znajduje sciezki co teraz?

Skomentuj

