Od dziś w Komputer Świat!

18 Czerwiec 2010

Jestem właśnie po pierwszym, w sumie szkoleniowym dniu, w Komputer Świat. Tak, od teraz moje teksty znaleźć będzie można w tym serwisie, gdyż rozpocząłem współpracę z KŚ na stanowisku redaktora online.

Zacznijmy może jednak od początku, bo przecież przez praktycznie cały okres działalności …nieobecnego związany byłem z IDG Polska, a ściślej ujmując z rodzimym PC World. Przez ostatni rok, głównie miniony, udało mi się dokonać wielu „redakcyjnych” cudów, m.in. jako pierwszy w Polsce opisałem polskojęzyczną edycję Windows 7 czy pakiet Microsoft Office 2010 we wczesnej edycji TP (możliwe było to dzięki temu, iż dostałem się do programu technicznego jeszcze na bardzo wczesnym etapie). Przede mną jednak nowe zadania i mam nadzieję, że szybko odnajdę się w nowym zespole. Przyznam się, że po pierwszym dniu spędzonym w newsroomie KŚ nie mam ku temu większych wątpliwości :-). W tym miejscu w szczególności podziękować chcę Adamowi i Sebastianowi, którzy musieli dziś poświęcić mi naprawdę dużo czasu.

Pierwsze koty za płoty i w serwisie znaleźć już można kilka moich „wypocin”, na razie pewnie bez większej wagi… Wspominam o tym również z innego powodu. W niedługim czasie być może …nieobecny zostanie właśnie poniekąd „połączony” z działem blogów KŚ. Mam ku temu wielką nadzieję, ale wszystko wyjdzie oczywiście „w praniu” ;-). Jedno jest pewne, moje wpisy będzie można czytać wkrótce również w blogu redakcyjnym KŚ, do czego zresztą mocno zachęcam (komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny). Oczywiście nie oznacza to, że porzucę …nieobecnego – spokojnie, to się nie stanie.

Odpowiedzi: 3 to “Od dziś w Komputer Świat!”

  1. Mariusz said

    Moje szczere gratulacje :-) Bedzie mi ogromnie miło czytać Pańskie „wypociny”, tym bardziej, iż regularnie kupuję Komputer Świat :D Życzę owocnej współpracy z Redakcją KŚ :-)

  2. Slashdub said

    Po dluzszej przerwie w komentowaniu wpisow na blogu, w koncu napisze, ze dobra podjales decyzje. PCW juz dawno sie stoczyl, ja juz dawno przestalem prenumerowac ta gazete. Czy w KS-Ekspert tez bedziesz zamieszczal jakies arty ?

  3. Dawid said

    Dzięki :) Oczywiście mam skromną nadzieję pisać również do papierowego wydania, ale to pewnie z czasem… na razie muszę się wdrożyć ;-)

Skomentuj

