Zostałem SuperSprzedawcą na eBay

19 Czerwiec 2010

Dzisiejszego ranka został przyznany mi status SuperSprzedawcy w serwisie aukcyjnym eBay. Czuję się naprawdę wyróżniony! :-)

Użytkownikiem eBay jestem już od trzech lat, choć z początku parałem strachem do transakcji z użytkownikami z całego świata. Jednak po kilku zakupach szybko przekonałem się do aukcji. Tym bardziej, że wiele rzeczy (i tego nie ukrywajmy) można zakupić za granicą znacznie taniej. Dla przykładu niech będzie to mój ostatni nabytek do laptopa – dysk SSD OCZ Vertex, za który u nas zapłacić trzeba około 500 złotych. Ja „twardziela” zakupiłem za niecałe 100 dolarów (w przeliczeniu na kurs PLN około 300 złotych) – czysta oszczędność ;-). eBay to jednak główne miejsce realizacji mojego hobby, czyli zakupu płyt winylowych z muzyką alternatywną. Zdarza się, iż „zostawiam” kontrahentom co miesiąc niemałe sumy… ku ogólnej dezaprobacie małżonki :-).

Często również sprzedaję rzadsze wydawnictwa z muzyką na cały świat (ostatnio najczęstszymi klientami są osoby z dalekiej Japonii i Australii). Tym bardziej cieszy przyznany status SuperSprzedawcy, bo wśród kontrahentów będę uważany za naprawdę solidnego sprzedającego… choć to zdarza się akurat ostatnio coraz rzadziej…

Skomentuj

