I co dalej?

19 Sierpień 2010

W sumie nietrudno zauważyć, że poprzedni wpis na blogu miał miejsce ponad miesiąc temu. Tym samym wydaje mi się, że czas najwyższy na pewne wyjaśnienia ;-).

Nie ukrywam, że jestem ostatnimi czasy mocno zaprocowany. Niemniej, cały czas staram się być na bieżąco ze wszystkimi ciekawymi tematami. Niejako rolę …nieobecnego przejął teraz blog redakcyjny Komputer Świata. Znajdziecie tam już pokaźną liczbę wpisów dotyczących między innymi Windows 8 czy… mocno lubianego przeze mnie ostatnimi czasy: Ubuntu ;-). Niemniej, nie wiem na dzień dzisiejszy co stanie się z tym blogiem. Nie ukrywam, że nawał innych obowiązków skutecznie odciąga mnie od pisania. Tymczasem zachęcam również do lektury wspomnianego bloga redakcyjnego Komputer Świat… W zanadrzu mam jednak jeszcze kilka niespodzianek, więc warto tutaj zaglądać ;-).

Odpowiedzi: 3 to “I co dalej?”

  1. Slashdub said

    No wlasnie regularnie tutaj zagladam i dawno nie bylo zadnego wpisu, ciekawilo mnie dlaczego :) Mam nadzieje, ze nie porzucisz tego bloga ;)

  2. Dawid said

    Również mam taką nadzieję ;-) Btw: nie ma co bez sensu wchodzić na stronę, lepiej zasubskrybować zawartość :-)

  3. May I simply say what a relief to discover somebody that really knows what they’re talking about on the web.
    You actually understand how to bring a problem to light and make it important.
    More and more people have to look at this and understand this side of your story.

    I was surprised that you aren’t more popular because you definitely possess the
    gift.

Skomentuj

