Wyniki testów ReadyDrive, a jednak je mam!

19 Sierpień 2010

Ok, jeśli ktoś z was pamięta jeszcze mój wpis dotyczący sprawdzenia w realu sensu stosowania funkcji ReadyDrive z Visty (również występuje w Windows 7), to mam dobrą wiadomość :-). Statystyki, po wymianie standardowego napędu na dysk SSD i zakupie drugiego modułu Intel Turbo Memory prowadziłem na dwóch komputerach. Dałem funkcji aż trzy miesiące na „przeżarcie” się z Windows 7 (zarówno na komputerze z napędem talerzowym, jak i z SSD), w celu otrzymania wiarygodniejszych wyników. I te mam!

Jesli ktoś jest ciekawy, jak to wszystko wypadło, to zapraszam do lektury najbliższego numeru Komputer Świat Ekspert, gdzie opublikowane zostaną wspomniane wyniki wraz ze stosowną instrukcją instalacji modułu oraz krótkim podsumowaniem: dlaczego nie ma to sensu w przypadku…? No, to niech pozostanie już tajemnicą ;-). W kioskach na początku września ;-).

Skomentuj

