Steven Sinofsky nie ma awatara XBOX? Jak to nie?! „Mam”!

31 Październik 2010

Dzisiaj dosyć głośno zrobiło się o Stevenie Sinofskym. Dlaczego? Bo ten rzekomo nie otrzymał spersonalizowanego awatara XBOX, które znaleźć można tutaj (sic!). Zamiast tego, użyto flagi Windows. Jako, że swego czasu utrzymywaliśmy kontakt mailowy (wypowiedzi jegomościa znaleźć można również na tym blogu), to postanowiłem zapytać go o ten fakt.

Miałem to szczęście, że mi nie odmówił (co nie udało się między innymi Tomowi Warrenowi) :-). Cytuję: „ależ mam, flagę Windows, której używam również w Messengerze”. Dodam również, iż także na profilu w Facebooku (swoją drogą, udało mi się również dostać do jego znikomej liczby znajomych w popularnym serwisie). Dlaczego? Bo Sinofsky pełni rolę szefa działów Windows oraz Windows Live w Microsofcie i najwidoczniej bardzo przywiązał się do swej roli… I tyle w tym temacie. Pozostali niech mają swoje spersonalizowane awatary…

Skomentuj

