Windows Home Server 2011 dla subskrybentów

6 Kwiecień 2011

Najnowsza odsłona systemu operacyjnego Microsoftu dla domowego serwera, czyli Windows Home Server 2011 pojawiła się już na stronach MSDN i TechNet. Dostęp mają wszyscy subskrybenci, a więc i ja. Właśnie rozpocząłem pobieranie systemu.

Windows Home Server 2011 zainstaluję jednak dopiero w weekend. Postawienie systemu i konfiguracja sieci wymaga trochę zabawy. Przyznam się jednak szczerze, że swego czasu dosyć długo użytkowałem pierwszą odsłonę WHS i byłem zadowolony. Na testy beta drugiej odsłony systemu niestety czasu nie znalazłem, ale finalne wydanie Windows Home Server 2011 z pewnością nie omieszkam wypróbować, a własnymi doświadczeniami z pewnością podzielę się tutaj lub na łamach KomputerŚwiat.pl.

P.S. Windows Home Server 2011 jest również pierwszą wersją OSu, która debiutuje w rodzimym języku, a więc potwierdziły się informacje, o których pisałem wcześniej.

Jedna odpowiedź to “Windows Home Server 2011 dla subskrybentów”

  1. emorroidi said

    Incredible points. Sound arguments. Keep up
    the amazing work.

Skomentuj

