Problemy z zainstalowaniem Windows Home Server 2011? Oto rozwiązanie

16 Kwiecień 2011

Pewnikiem nie ja jedyny miałem problem z zainstalowaniem nowego Windows Home Server 2011? Jeśli również instalator pod koniec procesu konfiguracji zgłasza wam błąd, to oto co należy zrobić.

Windows Homer Server 2011 próbowałem zainstalować w zeszły weekend, ale pod koniec procesu instalacji zgłaszany był błąd. Nie miałem za bardzo czasu wnikać wtedy w problem i instalację nowego systemu zostawiłem sobie na kolejny tydzień. Niestety, problem się powtórzył, ale tym razem nie dałem za wygraną i postanowiłem znaleźć rozwiązanie. Na szczęście udało mi się, ale jest ono co najmniej dziwne…

Okazuje się, że przed instalacją Windows Home Server 2011 w BIOSie komputera należy zmienić systemowy czas na ten zgodny ze strefą PST, czyli cofnąć zegar o 8 godzi wstecz. Trochę to dziwne, ale działa. Co ciekawe, wersje rozwojowe Windows Home Server 2011 wcale podobnego zabiegu nie wymagały…

Jedna odpowiedź to “Problemy z zainstalowaniem Windows Home Server 2011? Oto rozwiązanie”

  1. Jamaal said

    It’s in point of fact a great and useful piece of information. I’m glad that
    you just shared this helpful info with us. Please keep us informed like this.
    Thanks for sharing.

Skomentuj

