…nieobecny coraz popularniejszy!? Trochę to dziwne

12 Listopad 2011

Mój prywatny blog cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Niemniej, sytuacja trochę mnie dziwi, gdyż coraz rzadziej sam tutaj zaglądam…

Jak nietrudno zauważyć moja aktywność tutaj jest coraz mniejsza. Już wcześniej wspominałem wam, że najlepiej odwiedzać mnie teraz na blogu redakcyjnym Komputer Świata, gdzie niemal co dziennie można przeczytać moje nowe wpisy. Na …nieobecnego brakuje mi niestety czasu…

Mimo to blog osiągnął kolejny kamień milowy pod kątem dziennej liczby odsłon. Nie będę się przechwalał dokładną liczbą wyświetleń, ale jestem naprawdę zadowolony. Największym wzięciem cieszą się oczywiście poradniki z cyklu: Porady szefa kuchni. Oczywiście wszystkim ciągle tu zaglądającym dziękuję i zapraszam (ponownie) na blog redakcyjny Komputer Świat.

Jedna odpowiedź to “…nieobecny coraz popularniejszy!? Trochę to dziwne”

  1. It is not enough that we review on our own or that
    we take sporadic lessons when time permits. The establishment of rigid controls for the issuance of
    checks will serve to prevent the possibility of illegal diversion of company cash.
    Another simple sign that a practice is thinking of
    its clients is a focus on new technology, if an accountant is comfortable using
    online facilities and email and utilises things such as virtual signature systems, this can not only
    maximise your security but free up your accountant’s
    time allowing them to concentrate on the real business of saving you money.

Skomentuj

