„…nieobecny” – stęskniłem się. Naprawdę!

11 Sierpień 2012

Od mojego ostatniego postu na tym blogu minął niemal rok. Dziś zdałem sobie sprawę, że „…nieobecnego” zaczyna brakować mi coraz bardziej. Podjąłem więc decyzję, że czas najwyższy wskrzesić stronę!

…nieobecny towarzyszy mi od ponad trzech lata. W zasadzie to towarzyszył, gdyż ostatni mój wpis na tym blogu pochodzi z listopada zeszłego roku. Przez ten czas strona nieco się zapyziała, a ja zdążyłem o niej niemal zapomnieć. To tutaj udało mi się poruszyć wiele ciekawych tematów, jak lokalizowanie użytkowników w Windows 7 w fazie beta (do tej pory pamiętam jak sam Steven Sinofsky udzielał mi odpowiedzi na moje frapujące pytania).

Mimo niemal roku stagnacji strona ciągle cieszy się powodzeniem wśród wielu internautów, przede wszystkim osób poszukujących odpowiedzi na różne pytanie związane z zagadnieniami komputerów. Dla przykładu mój poradnik pod tytułem: „Jak poprawnie skonfigurować dysk SSD w Windows 7?” nadal ma setki wyświetleń dziennie, a wpisując u wujka Google frazy: „ssd windows 7” macie pewność, że poprowadzi was do mnie ;-).

Bloga brakuje mi ostatnimi czasy coraz bardziej, choć pustkę po ...nieobecnym wypełnił mi po części blog redakcyjny Komputer Świat, tak jednak to mi nie wystarcza. Tym samym zdecydowałem się reaktywować prywatną stronę. Na razie pomału. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale wolę nie zapeszać. Mam nadzieję, że jednak uda mi się dostarczać tutaj tak samo cennych treści jak przed laty.

Skomentuj

